Omiń nawigację

Globalne wsparcie, lokalny serwis

Sprawny serwis i pomoc techniczna — w każdym miejscu.

Użytkownicy i klienci na całym świecie mają zawsze zapewniony dostęp do pomocy technicznej udzielanej przez filie firmy Renishaw w 31 krajach, w tym 9 biur w Chinach, a także przez wyspecjalizowane zespoły pomocy technicznej w siedzibie firmy w Wielkiej Brytanii.

Nasze filie zapewniają następujące usługi:

  • Sprzedaż
  • Obsługa posprzedażna
  • Zapasy części
  • Szkolenia
  • Pomoc techniczna
  • Usługi naprawcze w jednym z doskonale wyposażonych centrów serwisowych w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Dalekim Wschodzie.

Każdy przetwornik położenia firmy Renishaw jest objęty 2-letnią gwarancję oraz programem naprawy poprzez wymianę, w ramach którego produkt jest natychmiast wymieniany w lokalnym magazynie części, co pozwala na skrócenie czasu przestoju do absolutnego minimum.