Omiń nawigację

Pliki oprogramowania do pobrania oraz pomoc techniczna.

Program obsługi technicznej dla klientów.

Łącza do plików oprogramowania do pobrania oraz pomocy technicznej.

Użytkownicy z aktywnymi umowami obsługi technicznej mogą uzyskać dostęp do najnowszych wersji oprogramowania oraz informacji dotyczących pomocy technicznej, w tym najczęściej zadawanych pytań w zakresie obsługi pakietów oprogramowania Renishaw do obrabiarek.

Aby pobrać oprogramowanie, należy zalogować się przy użyciu adresu e-mail podanego na świadectwie obsługi technicznej. Jeśli nie ma się konta MyRenishaw, trzeba zarejestrować własne hasło w celu uaktywnienia konta i kontynuacji pobierania.

Jeśli ma się aktywną umowę obsługi technicznej, ale nie ma się dostępu do tych obszarów, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem firmy Renishaw i poprosić o dostęp, podając numer seryjny oprogramowania lub klucza sprzętowego w treści wiadomości.