Omiń nawigację

Pomoc techniczna i serwis

Renishaw ma 80 biur w 36 krajach, z których dystrybuuje produkty i zapewnia pomoc techniczną dla klientów globalnych.

Nasza filozofia

W Renishaw wyznajemy podstawową zasadę, zgodnie z którą sukces bierze się z opatentowanych i innowacyjnych produktów, wysokiej jakości wytwarzania oraz zdolności do zapewnienia pomocy technicznej lokalnemu klientowi na wszystkich rynkach świata.

Sir David McMurtry
Prezes firmy

Sir David McMurtry, Prezes i Dyrektor naczelny

Zaangażowanie w oferowane usługi

  • Obsługa i wsparcie wszystkich naszych klientów (niezależnie od ich wielkości, wartości i lokalizacji) w całym cyklu życia produktu.
  • Dostosowanie aktualnej oferty serwisowej w celu sprostania ciągle zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom naszych klientów, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług.
  • Zapewnienie, że nasza oferta usług podnosi jakość produktów i wydajność produkcji u naszych klientów.
  • Reagowanie na opinie naszych klientów na temat oferowanych przez nas usług, ponieważ postrzegamy to jako długoterminową, dwukierunkową, roboczą relację.

Co mówią nasi klienci

Serwis pogwarancyjny Renishaw jest bez zarzutu. Technicy firmy poświęcają czas na omówienie z nami kwestii technicznych i udzielają cennych, fachowych porad.

Pekiński Instytut Technologii (BIT) (Chiny)

Zapoznaj się witrynami pomocy technicznej dla produktów