Omiń nawigację

Serwis i pomoc techniczna dotycząca systemów Ramana

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami online w następujący sposób:

Zadzwoń do lokalnego biura firmy.

Przygotuj numer seryjny przyrządu. Pozwoli to na zapewnienie szybszej obsługi. Tutaj można znaleźć instrukcje, jak zlokalizować numer seryjny.

System Ramana — pomoc techniczna i pakiet serwisowy

Oferujemy kompleksowy pakiet pomocy technicznej pakiet, aby mieć pewność, że nasi klienci w pełni poznali potencjał drzemiący w systemie Ramana, a także umieli wykorzystać wszystkie jego funkcje i możliwości.

Pakiet ten jest dostępny dla wszystkich użytkowników, po zakupie przyrządu Ramana w firmie Renishaw. Program zapewnia dostęp do zespołu specjalistów ds. techniki ramanowskiej, a także następujące korzyści:

  • Dostęp za pomocą dedykowanego adresu e-mail do globalnej sieci profesjonalnych naukowców o wysokich kwalifikacjach, zajmujących się zastosowaniami ramanowskimi, którzy mogą pomóc w interpretacji danych i ich optymalizacji.
  • Dostęp do obszernej bazy danych modułów szkoleniowych dla użytkowników on-line i filmów wideo, które pomogą w zoptymalizowaniu zbierania danych i ich przetwarzania.
  • Pomoc techniczna ze zdalnym dostępem i kontrole diagnostyczne w trybie online
  • Preferencyjny dostęp do sesji szkoleniowych Raman Revealed firmy Renishaw
  • Aktualności na temat nowych możliwości i oprogramowania na międzynarodowych seminariach Inside Raman
  • Bezpłatne aktualizacje oprogramowania

Dane szczegółowe dotyczące pakietu pomocy technicznej

Instalacja i serwis

Międzynarodowy zespół firmy Renishaw zainstaluje system i przeprowadzi jego test. Technicy specjalizujący się w systemach Ramana, zapewnią optymalną wydajność przyrządu już od samego początku.

Po przeprowadzeniu pełnych testów przyrządu technik zapewni interaktywną, „rozruchową” sesję szkoleniową dostosowaną do wymogów klienta. Zwykle zajmuje to ponad dwa dni i obejmuje przedstawienie funkcji systemu, a także możliwości zbierania danych, ich przetwarzania i analizy. Użytkownicy zostaną przeszkoleni w zakresie obsługi i konserwacji zapobiegawczej w celu zapewnienia, że system „zachowuje” skalibrowane parametry i zestrojenie, a także zapewnia spójne i wiarygodne wyniki.

Dzięki naszemu międzynarodowemu serwisowi posprzedażnemu pomoc techniczna i diagnostyka przyrządów może odbywać się zdalnie, w połączeniu z serwisem na miejscu. Dostępna jest szeroka gama planów serwisowych w celu zapewnienia konserwacji systemu. Skontaktuj się z zespołem ds. serwisu oraz instalacji: raman.support@renishaw.com

Dostęp do modułów szkoleniowych

Oferujemy szeroką gamę modułów szkoleniowych. Zawierają szczegółowe instrukcje i są cenną pomocą podczas szkolenia rozruchowego. Poproś o dostęp do modułów szkoleniowych.

Pomoc techniczna i wsparcie przez cały okres eksploatacji przyrządu inVia

Aby uzyskać poradę dotyczącą konfiguracji przyrządu, przetwarzania i analizy danych lub przygotowania próbki, skontaktuj się z globalnym zespołem ds. zastosowań ramanowskich pod adresem raman.applications@renishaw.com; przydzielimy specjalistę, który pomoże w rozwiązaniu Twojego problemu.

Edukację i szkolenia można kontynuować w ramach organizowanych regularnie warsztatów szkoleniowych Raman Revealed. Są one idealnym rozwiązaniem dla nowych użytkowników, którzy chcą lepiej wykorzystać możliwości posiadanego systemu Ramana. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę poświęconą Raman Revealed.

W przypadku pytań dotyczących serwisu posprzedażnego prosimy o kontakt z nami.

Dowiedz się więcej o rozszerzonej gwarancji i ofercie umów serwisowych.

Potrzebujesz modernizacji?

Jeśli Twoje wymagania analityczne uległy zmianie, możemy zmodernizować istniejący system.

Ograniczona pomoc techniczna dla systemów Ramascope, mikroskopów ramanowskich serii RM i analizatorów ramanowskich RA100

Ramascope oraz RM-Series — wprowadzane odpowiednio w latach 1992 i 1998 — były zastępowane przez mikroskopy inVia począwszy od roku 2002.

Nadal zapewniamy obsługę techniczną, naprawy i części zamienne do tych przyrządów, jak np. lasery i filtry. Umożliwi to dalsze korzystanie z przyrządów.

Ze względu na szybki postęp w technologii, modernizacja tych przyrządów poprzez rozszerzanie funkcjonalności nie jest realną opcją. Wykonanie takiego kroku umożliwia firmie Renishaw skoncentrowanie się na znacznie większej — i stale rosnącej — liczbie użytkowanych nowszych produktów. Porozmawiaj z jednym z naszych przedstawicieli na temat przejścia na nowszy model i przeniesienia badań ramanowskich na wyższy poziom.

Analizator RA100 wycofano już ze sprzedaży. Nadal zapewniamy pomoc techniczną dla tych urządzeń. Skontaktuj się z nami w celu omówienia wymagań.