Omiń nawigację

Speak Up

Usługa sygnalizowania nieprawidłowości w firmie Renishaw


Kto może skorzystać ze Speak Up?

Usługa jest dostępna dla wszystkich aktualnych i byłych pracowników Grupy Renishaw, włączając w to osoby pracujące w pełnym jak i niepełnym wymiarze godzin oraz pracowników tymczasowych, kontraktowych i stażystów. Usługa jest również dostępna dla interesariuszy zewnętrznych, w tym dostawców, dystrybutorów, agentów, odsprzedawców oraz partnerów.


Kiedy skorzystać ze Speak Up?

Powinno się skorzystać ze Speak Up, jeżeli spotkasz się z jakimkolwiek działaniem nielegalnym, nieetycznym lub niezgodnym z Kodeksu postępowania Renishaw. Aby znaleźć przykłady, kiedy skorzystać ze Speak Up, proszę zapoznaj się z Polityką Speak Up.


Jak skorzystać ze Speak Up?

Możesz wysłać zgłoszenie (anonimowe) korzystając z darmowego numeru telefonu lub online 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku. Usługę świadczy firma NAVEX Global, renomowany na świecie dostawca usług z zakresu etyki i raportowania zgodności.

Możesz skorzystać z usługi z każdego miejsca na świecie, wchodząc na stronę https://renishaw.ethicspoint.com

Pracownicy firmy Renishaw, którzy nie mogą lub nie chcą korzystać z usługi NAVEX Global w celu zgłoszenia sprawy, są proszeni o zapoznanie się z Polityką Speak Up, aby dowiedzieć się o innych sposobach zgłaszania.

Kod QR Speak Up


Aby złożyć lub sprawdzić zgłoszenie zeskanuj kod QR swoim urządzeniem mobilnym.

Dokumenty powiązane